V Brně 1.-3.srpna 2006

6. srpna 2006 v 23:23 | Helča |  Všední i nevšední dny
Další akce o prázkách kam jsem jela bylo Brno.. S hokama jsme se už na táboře domluvily, že se za těma našima pojedeme podívat na Orbis.. Začalo to v úterý ráno.. Měly jsme srazík na autobusáku a pak jsme se vydaly busem do Prahy a pak z Prahy do Brna.. V Brně jsme byly až kolem jedný, ale cesta byla fakt zajímavá... :D Když jsme dojely do Brna, tak jsem hledaly zastávku busu č. 45 a ona nikde.. Tak jsme se zeptaly a paní nás poslala na tramvajku a pak na ten náš bus.. Tramvaj jela hned a když jsme dojely na konečnou tak vidíme bus ani nevíme esi je to na správnej směr a nasedáme.. :) Za nějakou chvíli dojedeme na konečnou do Mariánského údolí, což byl náš cíl... :)

Okamžitě jsme nažhavily mobil, aby pro nás přišli a daly nám kartičku, abychom se mohly dostat do areálu.. Kámoš přišel a dostaly jsme kartičky Host a druhym vchodem prošly.. Tak první obávané jsme měly za sebou a to dostat se do areálu.. :) Ufff..! A potom směrem ke stanům dát si tam batohy.. Mezitim jsme u Eldoráda potkaly holky, přivítaly se snima a pak zase šly... Když jsem došly ke stanům.. Daly jsme si tam batohy, trochu se najedly a kdo na mě nevolá..! Kámoš ze základky.. Jsem ani nevěděla, že tam je. Njn komentář co u něj mam na chatu se vyplnil i když na jinym jamboree než jsem myslela.. ;) Potom jsme šly i s pár kačkama do Eldorána za holkama.. Pak jsme si daly nanůčka.. *IN LOVE* No a tak různě, prošly jsme tábořiště, všechno nám tam ukázali a taaak.. Večír jsme pak nevěděly co budem robit, já se těšila na laté, který si dam a oni ho neměli, šmejdi, kdyby to tam tak nepsali..! :-/ No takže jsem si dala starý osvědčený ICE TEA ;) Potom tam přišel kámoš, tak jsem se ho zeptala, co dávaj v "kině" a on, že Nema, tak holky šly na Nema a já s kámoškou jsme šly do hospody na piváče... No to bylo taky něco nejdřív to bylo zavřený, jak vchod z tábořiště, tak jsme si to teda obešly a když nám natočili, tak ty vrátka akorát otevřeli, no fakt paráda.. *TIRED* Tak jsem si tam sedly a kecaly s dalšíma známejma, byla to pohodka... Potom jsme si šly ke stanům a jelikož holky z "kina" už přišly, tak jedna kámoška se nakempila do stanu, kde spaly i sní jen tři no a pak já a kámoška do stanu, kde jsme nakonec spali 4, měly jsme jen tři, ale kámoš se neodstěhoval, takže paráda no.. vůbec jsem na to maĺym kousečku nemohla usnout.. *TIRED* Ale pak už v poho.. :) No to je tak, když je někdo zvyklej na manželskou postýlku.. :P
Další den jsme se domluvily, že se pojedeme kouknout do Brna a taky za mojí tetou, teda pratetou, ale to je fuk, Maruš.. Ráno jsme se propašovaly přes bránu, koupily lístky a jely do Brna.. Řekly jsme, že se pudem podívat na Špilas (pro neznalé=Špilberk) :) Kupodivu jsme tam i trefily.. ;) Hezky jsme si Špilberk prošly, udělaly moře foteček a taaak no bomba.. :) Pak když jsme už šly dolů, tak koukam přes brejle esi vidim dobře a ono jo, byl tam Sajdl, náš učitel ze základky, pro oba to byl asi docela šok potkat se v Brně.. :o) Z toho jsem fakt nemohla.. :D A potom jsme došly zase z5 na tramvajku holky (Lvíček a Bleška) jely už do údolí, páč musely pracovat. A my jsme pak jely navštívit tetu Maruš..! Nejdřív jsem jí zavolala, esi je doma a pak hurá za ní, zase jsme to kupodivu našly..! Jsme holt holky šikovný..!;)
Když jsme přišly k tetě, tak nás fakt moc vřele přivítala.. Akorát strejda tam nebyl, ten jel koupit cukr pro včely.. ;) Tak se holky představily a šly jsme dovnitř.. Teta nám hnedka nabídla pití a bonboniéru.. Tak jsme si daly.. Byla fakt až příliš hodná.. Povídaly jsme si, vyzpovídala nás všechny a taaak... No sranda byla.. :) A pak teta na mě, "Helenko, a kolik chceš těch marmelád? Deset?" teta dělá totiž vynikajíci meruňkovou marmeládu nebo džem, pro mě je to všechno stejný, tak říkala, že mi nějakou tu skleničku dá.. Když řekla, že deset tak jsem řikala, to snad ne..!Mam jen malej batůžek.. A ještě je to těžký.. Tak jsem jich pár dostala a holkám dala taky i přes to, že Včelka maj doma taky vlastní domácí.. ;) Teta je fakt moc hodná až příliš..! Taky nám dala pořádně a to doslova, viď Pírko, napít.. :D Potom nám ukázala celej byt a co nevidim, fotku naší maminy za mlada, to jsem se fakt smála....! ;):) Takže nám to všude ukázala, pak ještě taky pískomily a pomalu jsme se vydaly domů.. Na cestu jsme dostaly ještě jablíčka, takže jsme měly batůžky fakt narvaný..! :D Ty jo myslim, že holky na návštěvu u tety Maruš nezapomenou..! ;) Ale jo ,bylo to fajn..
Pak jsme jely zase na konečnou, kde nám stavil bus do údolí, ale předtim jsme si ještě šly koupit něco do Aleberta.. :) A pak teda už do busu a hurá na místo..! :)Když jsme přijely, všichni nějak unavený, tak jsme se šly kouknout do Eldoráda a pak odpočívat do stanu ;):P Tam jsem zjistila, že nemam náramek.. :'( ÁÁÁÁch joooo, ani nevíte jak mi mrzí, měla jsem z něj fakt strašnou radost.. Pochybuju že se najde, ale mrzí mi to fakt nehorázně..! :( Ale abych ho zase měla doma v krabičce, to ne no.. Jsem holt trubka.. :) Pak už byl večír, tak jsme se napapkaly, tetka Včelka nám udělala rybičky.. ;) A pak večír jsme si šli sednou zase k Perníkáři.. :) A pak byl zase večer, zase spaní ve čtyřech... njn stane se...! :D
Další den už jsme jenom spaly do dlouho a pak si pomalu sbalily a jely na autobus z Brna do Prahy, to jsem se pěkně vyspala.. Pak v Praze chvíle čekání a pak z Prahy do Plzně a domů...
Těch pár dní byla další prima akce o prázdninách, kterou jsem podnikla a myslim, že se i celkem vyvedla a až na pár maličkostí..! Musím říct, že jsme odjely právě včas, protože ten večer v Brně začalo pršet a pár stanových městeček bylo pod vodou a muselo se to tam evakuovat.. Takže jsme fakt měli z pekla štěstí.. :)));)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.